Lanzarote (Part 1) 21-28.06.2014

Cześć! Wczoraj wróciłam z przepięknych Wysp Kanaryjskich. Aktualnie za moim oknem leje deszcz i nie może przestać, to takie miłe przywitanie mnie przez Polskę! Haha, generalnie nadal nie mogę się ogarnąć po tym wyjeździe. Wczoraj wróciłam do domu po 9 i od razu padłam spać. Gdy wstałam przed 16, nie mogłam uwierzyć że jestem w swoim pokoju. Za oknem zielono, to taka nowość po tym, jak przez 7 dni widziało się tylko skały, piach, ocean i wulkany na horyzoncie… Ale staram się powoli wrócić do normalności. Teraz mam najgorszy czas w roku, czyli obawa przed nie dostaniem się na studia, a jeśli już dostaniem, to gdzie pójść, jak podjąć właściwą decyzję, kiedy każda niesie za sobą konsekwencje… Nienawidzę tego! Ale dość o tym, bo ten temat mnie już przeżera.
Co było celem mojej podróży? Mała, najbardziej wulkaniczna i jedna z tych bardziej wietrznych wysp- Lanzarote! Zaliczyłam również Fuerteventurę, na którą wybrałam się na cały dzień. Ale zacznę od początku.
Przyleciałam w sobotę po 23, więc w drodze do hotelu prawie nic nie widziałam. Dopiero na następny dzień, gdy wybraliśmy się na plażę, mogłam ujrzeć ten przepiękny krajobraz! Chyba najbardziej urzekła mnie krystalicznie czysta, turkusowa woda, w której siedziałam godzinami i nie potrafiłam zmusić się do wyjścia. Krajobrazy były piękne, z jednej strony rozpościerający się we wszystkie strony ocean, z zarysem drugiej wyspy na horyzoncie, po drugiej stronie wysokie wulkany. Wszędzie charakterystyczne dla tej wyspy niskie, białe domki z zielonymi oknami i drzwiami. No i mnóstwo kotów, które biegały po promenadzie! Kiedy pomyślę o tej wyspie, właśnie taki krajobraz mam przed oczami.
Pierwszego dnia zapoznawaliśmy się trochę z okolicą i spędziliśmy prawie cały dzień na plaży. Drugiego dnia było podobnie, tyle że po południu wybraliśmy się na pieszą wędrówkę na pobliski wulkan, skąd rozpościerał się widok na całe południe wyspy! Widok był niesamowity.

W kolejnych dniach pojawi się więcej relacji i zdjęć!